2016. augusztus 7., vasárnap

TOP 8 nyári körömlakk

Sziasztok!
Először is egy kis off, hisz szeretnék tőletek elnézést kérni azért, hogy ilyen sokáig nem volt bejegyzés. Sajnos a meló mellett semmi időm nincs, pláne nem körömlakkozásra, amit tényleg én sajnálok a legjobban, de igyekszem pótolni, és időt szakítani a blogra és arra, hogy tudjak nektek új bejegyzéseket hozni.

Most szeretném nektek megmutatni, hogy melyek azok a körömlakkok, amik tökéletesek nyárra.

Az Essence - The gel lakkjai közül a 18-as I don't care árnyalata a kedvencem. Pirosas-narancssárgás árnyalatával tökéletes a nyári hétköznapokhoz vagy estékhez, ráadásul minőség szempontjából sincs ok a panaszra, hisz elég tartós lakkról beszélünk. Ár/érték arányban is megfelelő, 449 forintos áron tudjátok megvásárolni a drogériákban.

Bevallom, a Crystal Nails Hard Lacquer körömlakkjai nagy kedvenceim, több, mint 20 darab van belőlük, köztük matt vagy akár bőr hatású, és mindet imádom. Gyönyörű az összes szín egytől egyig, és mindig kidobnak valami különlegeset a piacra, évszakhoz vagy ünnephez megfelelőt, és árban is hihetetlenül olcsók, mégis kiváló minőségűek, pigmentáltak és tartósak. Ódákat tudnék zengeni az összes lakkról, és akár a mostani bejegyzésben is mind a 8 lehetne CN lakk, most mégis csak ezt a gyönyörű, 67-es árnyalatú kék színt mutatom meg nektek, ami tökéletes nyári szín. Én fodrászkellékesben szoktam őket venni, de már a Rossmann-ban is láttam Crystal Nails-es állványt, de innen is megtudjátok őket rendelni, 500-600 forintos áron.

A Malva Cosmetic Shine Tech lakkjaihoz nem fűztem reményeket, ugyanis a piacon vásároltam meg őket. Nagyon pozitív csalódást okoztak, ugyanis hihetetlenül tartósak, a 7. nap után is úgy kell őket levakarni a körmeimről. 4 vagy 5 ilyen lakkot vásároltam azóta, ezek közül a képen látható holo körömlakk a kedvencem. Már a képen is látszik, hogy ez egy halvány rózsaszínes lakk gyönyörű arany színű csillogással. Nem tudom, hol lehet őket beszerezni, piacon kívül még talán 100 forintos boltokban tudom elképzelni, de mindenképp megéri, ha láttok, rögtön csapjatok le rá. Árra nem emlékszem, de 300-400 forint körül lehettek.

Körömlakkok terén a Max Factor nagy kedvencem, mint márka, hisz tökéletes lakkokat gyártanak. Gyönyörű színek, jó pigmentáltság és tartósak. A képen látható tűzpiros lakknak már csak az üvege is gyönyörű, a lakkról nem is beszélve. Drogériákban a Gel Shine Lacquer lakkokat 2190 forintért tudjátok megvásárolni, a képen látható a Patent Poppy árnyalat.
Szintén egy Max Factor lakk, ám ez a Glossfinity széria. Ezzel a lakkal készítettem ezt a manikűrt. Már ott is írtam róla, és ugyanazok vonatkoznak erre is, mint amit az előző lakknál leírtam, így nem is ragoznám a szót, hisz csak magasztalni tudnám ezt a gyönyörű pasztell rózsaszín körömlakkot is. Marshmallow árnyalat,1890 forint.

Hogy teljes legyen a kép, és mivel három a magyar igazság, nem maradhat ki ez az elképesztően szép pink Max Factor Glossfinity lakk sem. A kép sajnos nem adja vissza tökéletesen azt a vibráló erős rózsaszín színt, mint amilyen a Just Cheerful árnyalat. Szintén tökéletes, szintén drogériákban kapható, szintén 1890 forintos áron.


Ezzel a lakkal már szintén készítettem manikűrt a blogra, méghozzá ezt.  Megmondom őszintén, nekem ez az egyetlen Avon-os lakkom, de 100%-osan elégedett vagyok vele. Ez a pasztell sárga lakk nagyon szépen mutat nyáron a körmökön. Tartós és pigmentált, nagy kiszerelésben. Az árnyalat neve Lemon Sugar, és 1398 forintét tudjátok megrendelni az Avon tanácsadóitoknál.

+1 lakk:

8+1. lakknak ezt az Aden Körömfejlesztő lakkot szeretném nektek bemutatni. Én alaplakknak szoktam használni a manikűröm alá, és itt rögtön meg is jegyezném, hogy nagyon nagy pozitívum az, hogy nem válik tőle silánnyá a manikűr, értem ezalatt, hogy nem kezd el hamar lepattogni a körmökről. A leírás alapján hosszabb és erősebb körmöket ígér, amit az eddigi, körülbelül 2 hónapos használat után csak igazolni tudok. A körmeim tényleg nagyon hamar megnőnek tőle, ami nekem nagy öröm, hisz eddig elég lassan nőttek a körmeim. Az erősítésről nem sokat tudok nyilatkozni, hisz lekopogom, nekem eddig is erősek voltak a körmeim, de szerintem ennek a résznek is eleget tesz. Drogériákban tudtommal nem lehet megvásárolni őket, én egy gyógyszertárban vettem, de például a Tesco üzletsorán is van Aden bolt, bár szerintem akár 100 forintos boltokban is kaphatóak a lakkjaik, 440 forintos áron. Színes Aden lakkokat még nem próbáltam, de ezek után igyekszem pótolni. A virágos kupakért pedig külön plusz pont, nagyon bájos.

Remélem tetszett a mai bejegyzés és hasznosnak találtátok. Bármi kérdésetek, véleményetek, kritikátok van a bloggal kapcsolatban, várom kommentben vagy a chat-ben.
Legyen szép napotok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.