2016. július 18., hétfő

Thermo gél lakk - teszt

Sziasztok!
Most egy thermo lakk tesztjét hoztam, amit az Aliexpress nevű oldalról rendeltem, és meg kell mondjam, tökéletesen muzsikált, de erről a bejegyzés végén.

Hogy én hogyan készítem a gél lakkomat, arról IDE kattintva tudtok olvasni. A Sexy Mix márkájú thermo lakkot 7 ml-s kiszerelésben, 560 forintért vettem, ami szerintem nagyon jó ár érte.

Miután végeztem a körmeim előkészítésével, felvittem az alaplakkot(DN-Base), jöhet a lakkunkból két réteg egyenkét 2-3 percig köttetve UV lámpában.
Ezután vége is lehetne a gél manikűrünknek, de én úgy gondoltam, feldobom egy kicsit, ami sajnos nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Virágmintát alakítok ki a 7-es színű Crystal Nails gél lakkal úgy, hogy pontozóval 5 pöttyel rajzolom meg a virág formáját, majd a közepébe egy strassz követ helyezek. Én a hibát ott követtem el, hogy nem vártam meg a köttetés végét, kb. 1 perc után kivettem, mert már siettem, így mikor rávittem a fedőlakkot, szépen szétfolyt, így nem lett szép a végeredmény. Ha ti figyeltek erre, és szigorúan kivárjátok a köttetési időt, akkor nagyon szép mintát fogtok kapni.
Akár csináltunk mintát, akár nem, fedőlakkot(DN-Base) viszünk fel, köttetjük és fixáljuk. Ezek után a lépések után kész is van a szép, szolid thermo lakkunk, szaladhatunk is a csap alá tesztelni.

Alap állapotban és ha meleg éri a körmünket, akkor ilyen szép, nagyon világos rózsaszín színe van.
Ha hideg éri a körmömet, akkor sötét rózsaszín színe lesz. Én ezt először azzal értem el, hogy a csapból hideg vizet engedtem és alá tartottam a körmeimet, amik körülbelül 2-3 mp után már át is színeződtek. Egyébként már egy hűvösebb szélre, vagy akár csak arra is átvált, ha benyúlunk a hűtőbe.
A tapasztalataim nagyon meglepőek és roppant pozitívak. Mikor először utána olvastam a neten a Kínából rendelt gél lakkoknak, akkor mindenki csupa rosszat írt, hogy nem tartósak, hamar felválnak, buborékosak lesznek. Nos, ez a lakk tökéletes. Nem kezdett felválni, semmi baja nem volt, kizárólag a munkám miatt szedtem le a harmadik hét végén. Csupán a lenövés volt az egyetlen baja a körmömnek, de szerintem még így is kibírt volna napokat, heteket is akár. Az meg, hogy 500-600 forintos ára van, külön pozitívum, hisz nagyon olcsó és nagyon jó minőségű.

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem tetszett! Ha bármi kérdésetek, kritikátok van, nyugodtan írjatok kommentet vagy a chatbe.
Legyen szép napotok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.