2016. június 20., hétfő

Egyszerű pöttyös gél lakk

Sziasztok!
Miután leírtam, hogy én hogy készítem a gél lakkomat, amit ITT tudtok megnézni, úgy gondoltam, hogy most egy egyszerű díszítési technikát fogok mutatni, ami az egyik kedvencem, mert csak pár mozdulat, mégis feldobja az egyszínű körmeinket.

Az előkészítés után jöhet az alaplakk, amit 1-2 percig köttetek UV lámpában.
Ezután az összes körmömet egyszínűre festettem ki,a Diamond Nails 8-as árnyalatával. Két rétegben viszem fel, mindkettőt 1-2 percig köttetem a lámpában.
Ezután jöhet a minta, amit pöttyözővel csináltam. Ilyet pár száz forintért tudtok venni. Az enyém az Avonból van, kétvégű, a másik fején egy ecset van, de Ebay-ről is tudtok rendelni szetteket, különböző méretű pöttyözőkkel. A mintát úgy alakítom ki, hogy félkör ívben rajzolom a pöttyöket alul a körmöm egyik oldalához két körívben, majd a vele ellentétes oldalra felül ugyanezt. Ezt a középső és gyűrűsujjamon csináltam meg a Crystal Nails 7-es Gel lac-jával. Ezt is köttetem.
Ezután nincs más dolgunk, mint felvinni a fedőréteget, majd clensearrel fixálni. Ha ezt végrehajtottuk, kész is a csodás, egyszerű de nagyszerű tartós gél lakk manikűrünk.
Tekintve, hogy hasonló színeket választottam, az én körmeimen nem volt túl feltűnő vagy elütő a minta, de pont ezt szerettem volna elérni, egy kis szolidságot.

Remélem tetszett nektek a bejegyzés, várom a kommentjeiteket.
Legyen szép napotok!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.